Met onze enquêtesjabloon voor klantenservice verzamelt u de feedback die u nodig hebt om klanten tevreden te houden.
Wanneer klanten tegen een probleem aanlopen, maar snel en vakkundig geholpen worden, is de kans groot dat ze vaste klant bij u worden. Onze enquêtesjabloon voor klantenservice is gemaakt door deskundigen om u de inzichten te geven die u nodig hebt om de beste ondersteuning te bieden.
Ontdek of klanten de hulp krijgen die ze nodig hebben en wat u kunt doen om uw relatie met hen te verbeteren. Ontvang feedback over hoe goed medewerkers naar de klant luisteren. Ontdek of ze de gestelde vragen begrijpen en weten af te handelen. U kunt deze sjabloon ook aanpassen, zodat u vragen kunt stellen die zijn toegespitst op uw eigen klantenservice.
Wilt u onze gespecialiseerde enquêtesjablonen gebruiken? Maak dan eerst een SurveyMonkey-account aan. Klik op Enquête maken en selecteer de optie om een enquête te maken met een bestaand sjabloon. Vervolgens kiest u een sjabloon.
We hebben heel veel krachtige functies om enquêtes snel te lanceren. Hier zijn onze vier populairste functies voor nieuwe gebruikers.
Kant-en-klare thema's, toegankelijke kleurenpaletten, aangepaste thema's, branding en meer.
Verzamel enquêtereacties via e-mail, websites, sms-berichten, sociale media, offline, QR-codes en meer.
Automatische resultatenoverzichten, filters, aangepaste dashboards, rapporten met kruistabellen, tekstanalyse en meer.
Lees over onze klanten, bekijk webinars en krijg handleidingen voor het verzamelen van feedback in uw branche.
Krijg tips over het opstellen van betere enquêtes, luister naar het laatste productnieuws of bekijk ons onderzoek.
Krijg toegang tot trainingen over hoe functies werken, kom meer te weten over facturering en neem contact op met de klantenondersteuning.